Elsbeth, Daphne en Willeke naar Sri Lanka

Vliegtuigkriebels en prikkende ogen

Lieve allemaal,

Daar zitten we dan. Nog een half uur tot we gaan boarden! Net afscheid genomen, Willeke en Daphne iets minder stoer dan Elsbeth

Cool
.We vinden het nog een beetje onwerkelijk, maar over 12 uur zitten we , waarschijnlijk drijvend in het zweet, in Colombo.

Om half 2 lokale tijd worden we opgehaald (dus 9 uur voor jullie), het is daar 4,5 uur later. Hier worden we opgehaald door een taxibedrijf wat ons naar onze verblijfplaats brengt. Hier hebben we nog de hele middag om er achter te komen of we alles bij ons hebben en om uit te zoeken waar onze stageplek is!

We vertrouwen op onze WIFI, dus jullie horen morgen meer van ons!

Liefs

Kiss

Elsbeth, Daphne en Willeke

henriette

Jullie 1e berichtje, een hele fijne vlucht alledrie, tuurlijk id afscheid nemen zwaar,maar ...tijd vliegt ???????? spannend!

Jacqueline

Stoer hoor dames! Pas goed op elkaar en vergeet niet te genieten! ????

Larissa

Natuurlijk was jij stoer Elsbeth, haha had niet anders van je verwacht! Heel veel plezier en een goede reis. En kei leuk dat ik jou nou kan volgen! Heel veel liefs xx

Birgit

Tot over 5 weken en vooral ook lekker genieten. Goede reis en tot gauw!????

Ankie Verstegen

Vroeg me vanmorgen nog af wanneer jullie ook al weer zouden vertrekken. Nu dus...
Geniet met volle teugen dames. Het zal sneller over zijn dan het nu lijkt.

Kijk uit naar jullie belevingen.
Veel succes !

Helma

Goede reis en heel veel plezier! :-)

Lity

geniet ervan en maak er mooie weken van om nooit te vergeten x

Martijn Droog

Veel (werk) plezier daar in het mooie Sri Lanka.

Nathalie

Heel veel plezier alle 3 !! Kijk uit naar hetvolgende bericht ????

Nathalie

!!!*

Hanneke

Veel succes ,plezier en geniet van alles x x

Agnes

Fijn, dat jullie goed zijn aangekommen! Ben erg blij, dat wij er zo van mee mogen genieten. ????

Agnes

Xxx

Caroline

Elsje stoer? ik geloof er helemaal niks van ;) geniet ervan schat!

Nina

Geniet ervan! Ik kijk uit naar jullie volgende berichtje ;-) Dikke kus voor mi stoertje, daph!

Oma Anneke

Willeke flauw vallen . In dit opzicht lijk je opa Wil die overkwam dat ook wel eens (spanning) en niet op tijd eten. Let goed op je zelf kusjes Oma Anneke

Commundo